فقط به خاطر.................




























هم سلولی...



اگر اجازه دهی تا خود صبح  نگاهت میکنم. نه تا قیامت.نه تا زمانی که دید در چشمانم هست اجازه بده تا نگاهت کنم.اجازه بده تا عاشقانه نگاهت کنم تا همه از عمق نگاهم به تو حسرت ببرند.اجازه بده تا در زیر چترت زمانی هر چند کوتاه خستگی هایم را از تن به در کنم.اجازه بده تا در غم ها سنگ صبورت باشم.اجازه بده تا سپیدی زمانه مراقبت باشم.اجازه بده تا تا اخر دنیا با تو بمانم.r.m



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت0:59---28 ارديبهشت 1392
وااااااااااااااااااای متین خیلی پسر خاصی هستی

راستی اسمت علی یا متین؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اسمم متین است.


رها
ساعت16:34---27 ارديبهشت 1392


 هوا ” سرده ” کسی نیست دستامو بگیره….

بی خیال…

میزارمشون تو جیبم


پاسخ:احساس تو رو درک میکنم ولی...............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + یک شنبه 23 ارديبهشت 1392 / 16:1 /
- Online Support by www.1abzar.com --->